Co je to RTB

Bannerovou reklamu určitě znáte, mnozí spíše z první dekády 21. století a v nepříliš pozitivním světle. Reputaci bannerové (display) reklamy ale pomalu přetváří zajímavý systém zvaný real-time bidding (zkratka RTB). Jak už naznačuje název, jde o nabízení reklamy na webu v reálném čase, v tomto případě tedy přímo při zobrazení (impresi) reklamy na daném webu.
23. 04. 2014 | Tomáš Hložánek | PPC

Používáme PPC systémy ve vyhledávání

Přilákat na web v dnešní době návštěvníky se skutečným zájmem o jeho obsah, ať už je jakýkoliv, není nic jednoduchého. Způsobů existuje celá řada, ale velmi výrazně se liší svou efektivitou a celkovým přínosem. Jedním z těch nejpoužívanějších jsou PPC systémy. Jde o zkratku anglického termínu Pay Per Click, neboli platba za klik.
23. 04. 2014 | Tomáš Hložánek | PPC

Používáme PPC reklamu v partnerské síti webů

Přemýšlíte, jak ještě zvýšit povědomí o vašem webu či značce a jak přivést na web ještě více návštěvníků, než už přivádí vyhledávače, ať prostřednictvím placeného či organického hledání?
23. 04. 2014 | Tomáš Hložánek | PPC

Co je to remarketing

Remarketing nabízí dříve netušené možnosti v oblasti PPC a získávání konverzí z dřívějších návštěvníků vašich stránek. Jedná se o reklamní kampaně cílené na uživatele, jež vaše webové stránky už jednou či opakovaně navštívili. U remarketingu přitom neplatíte za zobrazení, ale pouze za klik, přivedení návštěvníka. Je to velmi výhodné, neboť reklama se uživateli až do potenciálního kliknutí opakovaně zobrazuje, což pomáhá také značce.
07. 04. 2014 | Jan Adámek | Online marketing

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) bez kompromisů a laciných slibů

Dělat v dnešní době SEO není nic jednoduchého. A to bohužel hlavně z toho důvodu, že existuje stále řada SEO odborníků, jež tuto práci nedělají dobře a po nichž mnohdy zůstává více škody, než užitku. My ovšem k SEO přistupujeme způsobem, který stránkám nijak neškodí a který přináší kýžené výsledky.
07. 04. 2014 | Tomáš Hložánek | Online marketing

Copywriting, cesta od slov v prodejům

V angličtině používají krásnou content is king, neboli obsah je král. Ve třech slovech popisuje značnou část podstaty dnešního webu, jeho obsah je totiž to, co prodává. Krásný design, perfektní přehlednost a jednoduchá cesta k objednávce je samozřejmě taktéž důležitá, ale klíčovým faktorem pro úspěšnost webových stránek je obsah, především ten textový. Jeho důležitost se navíc postupně zvětšuje s tím, jak roste množství webů nabízejících totéž. Už nějaký čas proto existuje disciplína nazvaná copywriting. Je to opět anglické slovo, jež neoznačuje nic jiného, než tvorbu textového obsahu na moderní web.
07. 04. 2014 | Tomáš Hložánek | Online marketing

Správa zbožových katalogů Heureka, Zboží a Google Nákupy

Na českém trhu existují v současné době tři dominantní zbožové katalogy. Jsou jimi Heureka, Zboží a Google Nákupy. Každý z katalogů má ovšem svá specifika, která je dobré mít na paměti. Hlavní rozdíly jsou v požadavcích na zdrojové XML feedy s produkty, jež se do vyhledávače zboží z vašeho obchodu importují. Je tudíž dobré mít připraveny separátní feedy pro každý katalog přesně na míru. Kvalitní systémy a ostřílení vývojáři s tím počítají už v základu.
21. 02. 2014 | Tomáš Hložánek | Eshopy

Jak spustit vlastní eshop

Rozhodli jste se pro vlastní eshop? To vám určitě chválíme, ale kromě samotného rozhodnutí je dobré před tím, než se do všeho pustíte naplno, zjistit řadu informací, které pro vás mohou mít v pozdější fázi hodnotu zlata. Odpovědi na otázky byste měli znát ještě předtím, než vůbec zadáte zakázku na realizaci internetového obchodu. 
21. 02. 2014 | Tomáš Hložánek | Eshopy

Jak a proč používat Google Tag Manager

Pokud máte svou vlastní webovou stránku, určitě víte, že se dnes nevyhnete použití řady analytických nástrojů pro měření její výkonnosti, odhalování slabých stránek nebo například pro lepší vyhodnocování PPC kampaní. U větších projektů se může stát, že takových analytických nástrojů bude více a jejich implementace do kódu webu začne být pro vývojáře časově náročná. Navíc k tomu mohou některé nástroje také zbytečně začít stránku zpomalovat.
21. 02. 2014 | Jan Adámek | Webová analytika

Personalizované vyhledávání a SEO

V několika posledních letech se disciplína SEO, neboli optimalizace pro vyhledávače, vyvíjela poměrně jednotvárně a očekávatelně. Proto se honba za pozicemi klíčových slov a frází ve výsledcích vyhledávání stala poněkud jednotvárnou činností a odborníků, kteří SEO ovládali, přibývalo. Totéž platí i pro různé webové pomocníky, jež pro změnu pomáhaly rutinní činnosti zautomatizovat. Pak ovšem přišel zlom, zprvu nepříliš viditelný, v dlouhodobém horizontu ale zcela revoluční, tímto zlomem bylo personalizované vyhledávání Googlu.
21. 02. 2014 | Jan Adámek | Online marketing