E-shopy na míru

Řešení, které respektuje a podporuje váš business

Udělejte krok kupředu a posuňte svůj e-shop na novou úroveň. Zapomeňte na krabicová řešení, která jste dávno přerostli, a místo toho chtějte pokročilé funkce a nový design svého webu. Každé zboží potřebuje svou unikátní prodejní strategii, propagaci a kupce, které vám zajistí pouze e-shop vytvořený na míru.
Zabýváme se tvorbou originálních e-shopů s kreativním designem. Vývojem konkrétního řešení vám nabízíme maximum nástrojů, které skutečně využijete. E-shopy vyvíjíme v platformě Kentico CMS, jejíž modulové pojetí umožňuje internetový obchod budovat a postupně upravovat podle aktuálních potřeb vašeho podnikání.

K tvorbě našich e-shopů používáme propracovaný, zkušenostmi ověřený a neustále modernizovaný pracovní postup.

Analýza

S pomocí několika analýz zjistíme stávající postavení vašeho webu v online prostředí i uživatelská očekávání a chování při vyhledávání konkrétních produktů.

Najdeme způsob, jak obsah a informační architekturu webu co nejvíce přizpůsobit uživatelům. 
 

  • Analýza klíčových slov
    • Z analýzy klíčových slov nám vyplynou jasná doporučení pro podobu struktury webu. Dále získáme statistiky hledanosti konkrétních výrazů, podle kterých co nejpřesněji zacílíme obsah na skutečné uživatele.
  • Obsahová analýza
    • Výstupy z analýzy klíčových slov a analýzy obsahu na stávajícím webu nám pomohou při práci s obsahem. Jasně definujeme, kolik a jakých dat ponecháme, nepoužijeme vůbec a z jakých zdrojů doplníme scházející.
  • Analýza konkurence
    • Vaše přímé rivaly i ostatní konkurenci porovnáme z hlediska kritérií online marketingu a navrhneme možnosti zlepšení vaší pozice v online prostředí.

Prototyp

Výsledky analýz se odrazí v návrhu informační architektury webu, kterou si díky funkčnímu prototypu sami vyzkoušíte. V této fázi je možné na prototypu nasimulovat jakoukoli podobu a funkcionalitu e-shopu, čímž rychle a levně předejdeme pozdějším výrazným zásahům do webu. Na základě vašich připomínek a našich doporučení dospějeme k ideálnímu řešení vašeho webu.


Webdesign

Na základě schváleného prototypu vytvoříme vhodnou a pro cílové skupiny atraktivní grafiku e-shopu. Designer nejprve vizuálně zpracuje ústřední prvky umístěné na hlavní stránce webu, ze kterých bude patrná navrhovaná barevnost, styl a vyznění celé grafiky. Po odsouhlasení rozpracuje stejným způsobem jednotlivé stránky. Další kreativní práce už je zaměřená na detailní ztvárnění grafické podoby e-shopu.

Galerie referencí


Realizace

Součástí této fáze je kódování, implementace na Kentico CMS, testování funkcionality, plnění obsahu, spuštění webu a vytvoření responzivního designu.

Pro bezproblémový provoz vašeho e-shopu nabízíme webhosting a pronájem licence administračního systému včetně kompletního zálohování a upgradů systému.


Online marketing

Obchodní úspěšnost je od začátku procesu tvorby e-shopu na míru naším hlavním společným cílem. Vysokou návštěvnost webu a zvyšování konverzního poměru zajišťujeme prostřednictvím služeb SEO ready web, zvyšování viditelnosti webu pomocí dlouhodobého SEO, PPC kampaněmi, remarketingem a email marketingem. Výsledkem je vizuálně přitažlivý, navštěvovaný e-shop s vysokou mírou konverze.


Váš e-shop na novou úroveň posuneme prostřednictvím nástrojů Kentico CMS

Kentico je všestranně koncipované webové řešení pro tvorbu a správu e-shopů a jejich obsahu. Velké množství praktických a snadno použitelných funkcí vyhovuje vývojářům i pracovníkům marketingu.
Platforma Kentica je složena z jednotlivých modulů, funkcionálně zcela oddělených od vizuální podoby e-shopu. V praxi to znamená, že konkrétním funkčním prvkům můžeme navrhnout libovolný vizuál a umístit je kdekoli na stránce. V Kenticu můžeme měnit počet modulů, navázat je na sebe a jejich funkcionalitu dále upravovat.


Konfigurace produktů pomůže e-shopu zvýšit zájem o jeho zboží a služby, a tím pádem se zvedne i prodej.
Varianty produktu (product options) jsou důležitou součástí procesu rozpoznávání jedinečných vlastností produktu. Běžně sem patří například informace o typu materiálu, velikosti, barvě nebo příbuznosti s jinými produkty.
Integrace vizualizovaného workflow v Kenticu zjednoduší vybrané marketingové aktivity. Jako automatické procesy můžeme nastavit správu kontaktů, e-mail marketing, personalizaci obsahu nebo lead scoring.
Nastavitelný nákupní proces umožní povolit preferované funkce při pohybu zákazníka v nákupním koši. Na základě potřeb vašeho e-shopu tak v nákupním košíku zvolíme konkrétní možnosti platby, akceptované měny a propojíme ho s platební bránou, CRM i dopravcem.
Personalizace obsahu zaručí, že se vašim klientům bude zobrazovat obsah, který je zajímá a kategorie zboží, o které by na základě předchozího chování mohli projevit zájem. Tento nástroj bude zároveň vašim zákazníkům zobrazovat kategorie oblíbeného zboží, jejich recenze, statistiky prodejnosti a aktuální akce.
Nástroj pro tvorbu slevového systému pro e-shop vám dovolí nabízet absolutní i relativní slevy formou slevového kupónu, množstevních slev nebo slevy dle předem stanovených úrovní.
Dobře nastavený věrnostní systém pro e-shop vám pomůže budovat vztahy s klienty. Stávající a potenciální zákazníky zaujmete jedinečnými výhodami, slevami a díky segmentaci i osobním přístupem.
Responzivní design zajistí optimalizaci e-shopu pro všechna přístupová zařízení. Prohlížení stránek se automaticky přizpůsobí vlastnostem notebooku, tabletu nebo smartphonu.

Oslovte klienty partnerskými výhodami

Naučte své zákazníky komunikovat prostřednictvím partnerského systému. Automatizací jednotlivých marketingových procesů ušetříte spoustu času i zdrojů. Podpořte své podnikání a nabídněte potenciálním obchodním B2B nebo B2C partnerům systém výhod, který bude oboustranně zajímavý.
V partnerské zóně přihlášeným uživatelům jednoduše zpřístupněte bonusové informace, speciální ceníky, informace o akcích, existující objednávky nebo historii a správu objednávek. Celý systém může být navíc postaven na výhodách plynoucích z úrovně partnerství.

S realizací partnerské zóny pro B2B a B2C klienty máme několikaleté zkušenosti a její spuštění můžeme vřele doporučit všem, kteří jí ještě nemají.

Integrace eshopu s dalšími systémy

Integrace usnadňuje a zrychluje přenos jakýchkoli dat mezi e-shopem a vaším firemním informačním systémem. Vše probíhá automaticky, takže jde o výraznou úsporu času i pracovních kapacit. Obousměrné propojení eshopu se správou dat nenaruší zavedené firemní procesy a zvýší konverzi.

E-shopy vytvořené v Kenticu běžně integrujeme se systémy Helios, SAP, MS Dynamics NAV, Smart4Web, Karát, Pohoda, Money, K2, QI a další.

V Kenticu k integraci systémů slouží nástroj Integration bus, který bezpečně a spolehlivě propojí eshop s ERP nebo pouze s jeho jednotlivými složkami jako CRM, účetnictvím nebo skladem. Podpořte spokojenost a věrnost svých zákazníků pomocí integrace vašeho eshopu s vlastním informačním systémem i systémy třetích stran. Čas jsou peníze a eshop bez integrace s ERP vám sebere obojí.

Integrovat se dají

  • Zákazníci

    Převodem dat stávajících zákazníků z ERP do e-shopu se tito uživatelé už nemusí při nákupu nově registrovat. Osobní data a informace o jejich nákupech jsou sdíleny e-shopem i firemním informačním systémem.

    Účet nově registrovaného uživatele v eshopu synchronizujeme s ERP, aby byly jeho údaje vloženy do firemní evidence. V případě B2B zákazníka si informace vyplněné při registraci převezme obchodní zástupce, aby mohl klienta kontaktovat a jednat s ním o uzavření smluvních podmínek. 
     

    Na oba typy uživatelských účtů se dají navázat pokročilé slevové a věrnostní systémy.


  • Ceny a cenové hladiny

    Při jakékoli změně cen nebo zavedení krátkodobých slev se veškeré úpravy v ERP projeví i na e-shopu. Žádná data nemusíte upravovat dvakrát a vyhnete se tak i nevyžádaným chybám.

    Díky integraci můžete snadno měnit ceny vybraným skupinám zákazníků, kteří po přihlášení do e-shopu uvidí vámi nastavené ceny.


  • Objednávky

    Integrace objednávek z e-shopu do firemního ERP je klíčovým prvkem pro jejich rychlé a bezproblémové vyřízení. Pro pozdější statistiky prodeje lze objednávky z e-shopu označit speciálním příznakem, aby byl evidentní poměr prodeje z konkrétního e-shopu.

    Pro zákazníkovy potřeby lze synchronizovat i historické objednávky, ze kterých může vycházet při dalším nákupu.


Pro potřeby e-shopu se dají synchronizovat velká data, jako jsou uživatelské databáze, které není třeba aktualizovat tak často. Současně s nimi lze nastavit synchronizaci celé řady dat, nejběžněji objednávek, cen a stavu skladových zásob, které musí být v reálném čase neustále aktuální.

Společně na tom začneme pracovat. napište nám

Nechte eshop mluvit cizími jazyky

Investujte do eshopu s jazykovými mutacemi a obchodujte se zahraničními zákazníky a partnery.
V systému Kentico vám na přání vytvoříme neomezený počet jazykových variant vašeho eshopu. Z hlediska zahraniční klientely i vyhledávačů je důvěryhodnějším řešením využití národních domén. Jazykové mutace eshopu se ale běžně řeší i přes podadresáře jedné domény.

Dropshipping

Vytvořte si síť malých prodejců a zvětšete svůj podíl na trhu.
Řešení na míru máme i pro váš dropshippingový obchodní model, který propojíme s interním informačním systémem maloobchodníků. Díky integraci vašeho ERP s eshopy malých prodejců budete mít neustále k dispozici aktuální data, což vám zajistí větší odbyt a konkurenceschopnost.