Tvoříme obsah, který bude vaše zákazníky opravdu zajímat


Na začátku uděláme obsahovou analýzu, jejímž výstupem budou konkrétní doporučení týkající se obsahu celého webu. Navrhneme, jaké podklady a v jakém množství bude potřeba zajistit. Pomůžeme vám s dodáním textů, fotek na web, videa i obsahové grafiky.

Navrhneme texty pro skutečné uživatele

Copywriting není jen o psaní textů. Předchází tomu výzkum a příprava podkladů v tomto pořadí:


 
  • WorkshopPobavíme se s klientem o jeho značce, nabídce produktů, služeb a konkurenčních výhodách. Společně odhalíme potřeby, obavy a touhy jeho zákazníků podle Value Proposition Canvas.
  • Hloubkové rozhovoryHypotézy vytvořené na workshopu si ověříme přímo u zákazníků klienta. Rozhovory nám pomohou se strukturou, tónem komunikace i konkrétními texty.
  • Návrh struktury webuAnalýza klíčových slov a témata opakující se v rozhovorech nám ukážou cestu ke struktuře webu, která bude vyhovovat uživatelům i vyhledávačům.
  • Tón komunikace a personaZ hloubkových rozhovorů vytvoříme persony typických zákazníků. S klientem nastavíme vhodný tón, kterým budeme komunikovat na webu i mimo něj.
  • Psaní textůNa základě získaných vstupů vytvoří naše copywriterka všechny potřebné texty. Napíše texty stránek webu, metadata a mikro texty pro formulář, tlačítka a systémové hlášky.
  • Pro mě je ideální spolupráce na přípravě textů ta, o které vlastně ani nevím. Tedy taková, při které není třeba věnovat mnoho času kontrole textů a kontrole plnění publikačního plánu. PUXdesign tyto podmínky naplňuje v plné míře.
    Ing. Mgr. Mirka Řezníčková
    Marketingová koordinátorka
    Minirol
cta-2

Píšeme texty, které si vaši zákazníci rádi přečtou