Za značkou McRace stojí česká firma Protocom zaměřující se na 3D technologie, produktci prototypů a servis 3D systémů. Díky zaměření firmy a tomu, že ve vedení jsou nadšení motorkáři, vznikly kryty na motory, které si sami vyvinuli. McRace je proto značka jednoho konkrétního produktu. A přesně pro něj jsme tvořili jednoduchý e-shop s vyhledáváním a přihlašovací sekcí pro uživatele.
V rámci projektu jsme vymysleli strukturu a navrhli atraktivní webdesign, který využívá povedené fotky od klienta. Na to jsme navázali technickou realizací internetového obchodu složeného z widgetů, které klientovi umožňují kdykoliv vytvořit nový typ stránky. Zajímavostí e-shopu je i způsob výběru odpovídajícího produktu. Neprobíhá přes běžný výpis produktů, ale prostřednictvím specifikace parametrů motorky. Uživatel se tak snadnou a rychlou cestou dostane ke konkrétnímu krytu přesně na jeho motorku. Díky tomu nehrozí, že při výběru šlápne vedle a vybere nevhodný kryt.
E-shop nyní funguje v anglické mutaci a je možné platit třemi měnami (koruny, eura a dolary). Do budoucna je plánovaný rozvoj dalších mutací a ještě větší nabídka měn. Mimo Česko a Slovensko dopravuje zdarma zajišťuje společnost UPS. Zde klient pomýšlí na rozvoj, který by umožnil platit prostřednictvím služby Pay Pal a nevybírat už způsob dopravy, ale zadat adresu a vybírat z dostupných možností.