Pneuboss

Spuštěním e-shopu jsme klientovi otevřeli dveře do online světa
do 500 tis. Kč
2016
pneuboss.cz

Pneucentrum TASY patří od roku 1991 k významným hráčům na trhu s pneumatikami pro firemní i koncové zákazníky. Provozuje linku protektorování nákladních pneumatik, čtyři pneu a autoservisy v Brně a Praze a je leaderem v oboru ekolocké recyklace pneumatik. V TASY vždy věřili, že pneumatiky lze prodávat pouze v kamenných servisech, kde zákazník dostane odpovídající služby. Boom e-shopů a dostupná data naznačily nový trend. Klient zjistil, že lidé rádi nakupují přes internet a v České republice prodají e-shopy až 40% pneumatik.

Vedení pneucentra nevědělo, co od online prodeje čekat

Poté, co jsme v roce 2014 pro TASY vytvořili firemní prezentaci a napojili ji na původní online objednávkový systém, si nás vybrali i k tvorbě e-shopu s pneumatikami. S internetovým prodejem ani s cílením na koncové zákazníky neměli žádné zkušenosti. Při sestavování zadání a návrhu řešení jsme fungovali v první řadě jako konzultanti, kteří se podíleli na strategii prodeje. Klient chtěl zjistit, jaký podíl trhu získá, žádná konkrétní očekávání od prodeje na začátku neměl. Shodli jsme se, že vytvoříme rozsahem poměrně malý a jednoduchý internetový obchod.
Vzhledem k tomu, že jsme na začátku moc nevěděli, co máme chtít, potřebovali jsme, aby se dodavatel stal naším poradcem. V tu chvíli jsme jako laikové hledali přístup, kdy nás dodavatel uvede do prostředí online obchodování a vše nám představí.
Petr Marek
výkonný ředitel
TASY s.r.o.

E-shop jsme nastartovali silným marketingem

Pneucentrum TASY má svůj byznys orientovaný na firemní zákazníky a spotřebitele z klasických kamenných a auto a pneuservisů. Internetovému obchodu pro koncové zákazníky jsme proto vymysleli brand Pneuboss, který klient doplnil o tvář Zdeňka Izera. Ten se vedle bannerů a billboardů objevuje i ve videích v sekci Poradna. Spustili jsme rozpočtově malý, funkční a uživatelsky velmi příjemný e-shop, který Proficio podpořilo silným výkonnostním marketingem – PPC kampaně v AdWords a Skliku, remarketing v obsahové síti i na Facebooku a zbožové katalogy Zboží.cz, Heuréka a Google nákupy.

Online strategie klientovi vynesla 500 objednávek za jeden den

Veškerá opatření ze strany digitálního marketingu byla natolik účinná, že v říjnu 2014 množství objednávek překročilo klientovy kapacity. Sklad nebyl na takový nápor připraven a nestíhal zásilky pro zákazníky odbavovat. Kampaně jsme výrazně utlumili, což v tu chvíli znamenalo nechat si ujít hlavní část sezóny. My i vedení TASY jsme se přesvědčili, že nový e-shop s pneumatikami je konkurenceschopný a má proto smysl v projektu pokračovat. Současně jsme věděli, že příště už budeme chtít zvládnout všechny objednávky, které přijdou.


pneuboss izer
Největší přínos vzájemné spolupráce byl a je aktivní a prozákaznický přístup vedení a lidí podílejících se na tvorbě e-shopu, ochota naslouchat našim potřebám a nadhled nad celou problematikou. PUXdesign nás velice dobře a úspěšně provedl celou tvorbou e-shopu, dále nabízel stále lepší řešení našich požadavků, a to vždy v nejlepším poměru cena – výkon. Ceníme si i toho, že nás PUXdesign bere jako dlouhodobého partnera, což se mu určitě vyplatilo, protože od té doby společně pracujeme na dalších projektech.
Petr Marek
výkonný ředitel
TASY s.r.o.

Další rozvoj prospěl e-shopu a ulevil pneucentru

Od e-shopu s viditelným potenciálem začal mít klient větší očekávání. Proto jsme ho v průběhu roku 2015 a 2016 výrazně přepracovali a vytvořili silné řešení. Zásadní změnou byla rozsáhlá integrace na firemní informační systém HoC. Díky tomu se nám podařilo snížit čas na zpracování jedné objednávky na 20% původního času. Za stejný čas tak nyní v TASY vyřeší 5 krát více objednávek než dříve. Další kolaps už tedy nehrozí.
 
Díky přesunu e-shopu Pneuboss na Kentico 9 CMS klient pohodlněji spravuje objednávky a využívá veškeré technologické a e-commerce možnosti, které systém přináší. 


pneuboss produkt