uty.

Našli jsme cestu, jak zákazníkům v e-shopu zobrazit přes 3 000 variant košil na míru
do 200 tis. Kč
2017
uty.cz

Značka uty. je mladý projekt, který vznikl jako reakce na nedostatečnou nabídku pánských košil v dobrém poměru cena/kvalita. Hned na startu podnikání se klient rozhodl být o krok před konkurencí a prodávat košile ušité na zakázku přes internet. Zákazník nakoupí z pohodlí domova a přitom mu za 4 týdny doma přistane košile vyladěná do posledního detailu na míru jeho postavě i vkusu. Zajímavým bonusem je možnost vyšití monogramu nebo objednání jednobarevného svetru i trička ke košili.

V uty. nechtěli prodávat zajíce v pytli

V době, kdy se při honbě za nízkou cenou nehledí na materiály, kvalitu provedení, pracovní podmínky ani životní prostředí, zákazníci stále častěji hledají poctivé výrobky a trvalou hodnotu. Značka uty. podporuje důvěru uživatelů reálnými fotografiemi všech variant košil, které si v e-shopu mohou vybrat. Zákazníkovi tak nepřijde nic, co si neobjednal, kvůli tomu, že odstín v konfigurátoru vypadal zcela jinak. Nabídka látek, knoflíků, manžet, zapínání a límečků je navíc vyladěná tak, aby všechny výsledné varianty fungovaly a zákazník nemohl šlápnout vedle.
Najít partnera pro náš první e-shop nebylo jednoduché. O PUXdesign jsme na začátku věděli jen to, že vytváří weby, je z Brna a jejich projekty mají vydařený design. Osobní jednání a vstřícný přístup k našemu zadání nás přesvědčily, abychom se pustili do spolupráce.
Martin šulc
Jednatel
uty.

Navrhli jsme unikátní konfigurátor zobrazující varianty prostřednictvím 3 000 fotek

Klient za námi přišel se zadáním velmi jednoduchého e-shopu bez integrace na externí systémy. Specifický business však místo výpisu produktů vyžadoval sofistikovanější řešení, které uživateli rychle a jednoduše zobrazí kteroukoli košili. Klient věděl, jak má konfigurátor uživatelsky fungovat a jaké má mít kroky nezbytné k převzetí objednávky na výrobu košile na míru. Na základě jeho zadání jsme vymysleli technické řešení, které fotky k variantám produktů přiřazuje podle společných ID. Pro správné fungování je nezbytné, aby byly soubory fotek správně pojmenované podle odpovídající konfigurace.

E-shop s košilemi byl obsahovou výzvou pro klienta

Ve chvíli, kdy jsme my pracovali na vývoji konfigurátoru, měli v uty. plné ruce práce s přípravou obsahu pro celý e-shop. Klient se k tomu postavil čelem a všechny varianty košil ušil, nafotil, fotky označil správným ID a během pár dní naplnil téměř 3 000 obrázků do knihovny médií v systému Kentico. Vedle toho si osobně zajistil veškeré texty i videa, která uživatelům pomáhají s měřením vlastních tělesných partií ve třetím kroku konfigurátoru. Včasné zajištění obsahu k plnění na web není u projektů bohužel stále tak běžnou záležitostí, jak bychom chtěli. Díky rychlosti a preciznosti klientovy části práce se realizace webu nijak neprotáhla.

Spustili jsme e-shop, který nám dělá radost

S webdesignem a technickým řešením konfigurátoru je spokojený klient a dosavadní ohlasy okolí jsou také pozitivní. Podařilo se nám značku podpořit ve snaze dokázat, že košile na míru nejsou svátečním oblečením pro výjimečné příležitosti ani luxusním zbožím pro vybrané klienty. Jednotná cena 2 290 Kč i jednoduchý návod k online objednání dává šanci uživatelům koupit si košili na míru odkudkoli a kdykoli. Značka uty. v novém e-shopu našla nástroj pro šíření módní osvěty, ke které se rádi přidáme i my. V PUXdesign už začínáme uvažovat o košilích na míru.

 

V okamžiku zveřejnění případové studie fungoval e-shop uty. velmi krátkou dobu na to, abychom měli k dispozici data vypovídající o jeho výkonu a návštěvnosti. Jakmile je získáme, můžete se těšit na rozšířenou případovku.


Na výsledky je ještě brzo, už nyní ale víme, že spuštěním e-shopu naše spolupráce nekončí. Oceňujeme jasné nastavení procesu a profesionální přístup projektového manažera při plnění mnoha specifik konfigurátoru. Přidanou hodnotou je fakt, že PUXdesign umí zajistit nejen funkční konfigurátor, ale i stylovou grafiku. Kombinace těchto dvou prvků je pro produkt na míru naprosto zásadní.
Martin šulc
Jednatel
uty.
cta-2

Máte zájem o podobný projekt?