Eurookna DARE

Eurookna DARE

Klient našel společnou řeč se svými zákazníky.

Firma DARE Eurookna patří mezi zavedené české výrobce dřevěných a dřevohliníkových oken, dveří a posuvných portálů. Od roku 1996 funguje v Rajhradě u Brna, odkud obsluhuje zákazníky nejen na jižní Moravě, ale po celé České republice a v sousedních zemích. Z garážové výroby o třech zaměstnancích za tu dobu vyrostla firma hrdá na vlastní řemeslo a zaměstnávající 25 lidí. Celý tento příběh jsme za 6 měsíců zvládli přetavit do podoby nového webu.

Stav před a po

Výchozí stav

Firemní web viditelně přesluhoval a neodpovídal vizuálním ani technickým požadavkům klienta a jeho zákazníků.

  • 4 weby s téměř totožným obsahem
  • Vizuál odpovídající trendům kolem roku 2000
  • Chybějící responzivní design
  • Neaktuální obsah a nabídka produktů
  • Nízký počet poptávek získávaný z webu

Naše řešení

Vytvořili jsme web, který klienta dobře prezentuje, funguje jako obchodní nástroj a je připravený k dalšímu rozvoji. 

  • Sloučili jsme duplicitní weby a přesměrovali je na hlavní doménu
  • Vymysleli jsme přívětivější strukturu webu i jednotlivých stránek
  • Nastavili jsme tón komunikace, kterému zákazníci firmy rozumí
  • Navrhli jsme webdesign za použití nových fotek od klienta
  • Od začátku jsme tvořili web s důrazem na optimalizaci a získávání většího množství poptávek
do 220 tis.
engineering
Eurookna DARE

Klient si nechal při výběru dodavatele poradit od nejlepších

Původní webová prezentace pocházela z dob začátků značky DARE, takže už delší dobu neodpovídala současným představám o firemním webu, nebyla responzivní ani obsahově aktuální. Začal proto hledat dodavatele webu, který by dokázal v jedné zakázce uchopit tvorbu obsahu, technickou realizaci webu i jeho SEO optimalizaci. Díky doporučení Jana Řezáče ze školení Strategický webdesign klient věděl, co má od dodavatele chtít. Nakonec to všechno našel u nás.

Cílem se stal web, který ukáže, že výrobu oken má firma v malíku 

Stejně jako u našeho vlastního webu jsme se nejprve pustili do tvorby textů. V sídle DARE jsme uspořádali workshop se zaměstnanci, se kterými jsme si povídali o firmě, o jejich práci, o zákaznících a o tom, proč se k nim vrací. To byly totiž přesně ty informace, které jsme potřebovali dostat na web. Téměř celodenní schůzka přinesla své ovoce a my jsme se mohli pustit do rozhovorů se zákazníky i se zaměstnanci. Klient nám ochotně sjednal schůzky s 8 vybranými lidmi podle cílových skupin, na které měl web cílit:

  • koncoví zákazníci stavějící nebo rekonstruující dům 
  • řemeslníci, kteří mají svoje zákazníky a od DARE odebírají polotovary
  • architekti a projektanti, kteří hledají pro investora vhodného dodavatele oken, nezřídka i atypických rozměrů
  • potenciální zaměstnanci
Roman Dufek

„Věděli jsme CO chceme a PROČ to potřebujeme. O tom KDO a JAK nás přesvědčil PUXdesign, který nám ušil řešení na míru. Provedl nás celým procesem tak, aby každý krok do sebe zapadal a vše pak tvořilo funkční celek.“

Roman Dufek
/ obchodní ředitel Eurookna DARE

Finálním textům dodal vizuální podobu UX specialista a webdesigner

Výsledkem workshopu, 8 rozhovorů, schůzek, telefonátů a korektur bylo celkem 35 textových dokumentů včetně metadat a stránky 404. Když už jsme si s klientem udělali jasno v obsahu, předali jsme texty UX specialistovi na návrh prototypu webu a po jeho schválení designerovi na grafiku. Návrh vizuálu nám usnadnily nové fotky, které klient pořídil u zákazníků a v sídle firmy v Rajhradě. Fotky moderních rodinných domů, historických staveb a veřejných institucí se prolínají celým webem.


Pro web jsme na míru vyvinuli formulář pro sběr poptávek

Když už jsme měli nachystané všechny noty, pustili jsme se do výroby webu, který jsme následně napojili na redakční systém Kentico. Zajímavostí je ale tříkrokový formulář, do kterého uživatel doplní informace potřebné k sestavení orientační kalkulace. 


Poptávku jsme nastavili tak, že ji lze odeslat hned z prvního kroku po zadání kontaktních údajů a připojení případné přílohy v podobě dokumentace nebo konkurenční kalkulace. V případě, že zákazník ještě není rozhodnutý pro konkrétní typ oken, projde celý formulář a odešle ho až ze třetího kroku, kde vyplní údaje o oknech v domácnosti. Poslední krok nepočítá jen s okny, ale i posuvnými portály a venkovními a balkonovými dveřmi.

DARE je web, na kterém začal klient po spuštění dále pracovat

Po celou dobu projektu jsme nezapomínali na SEO optimalizaci webu. Klient měl na internetu vybudovanou dobrou pozici, proto jsme se ve spolupráci s Proficiem starali o to, aby o ní po spuštění nového webu nepřišel. Dělali jsme maximum pro to, aby se ještě zlepšila. 


Klient od spuštění webu v květnu 2018 začal aktivně pracovat na dalším obsahu. Nejen, že přidal nové reference, ale doplnil i sekci Poradna, Slovník pojmů a další produktové stránky. Web výrobce dřevěných oken a dveří je proto skvělým příkladem toho, jak se dá s webem postupně pracovat a dále ho rozvíjet. Takové projekty nám prostě dělají radost.

Roman Dufek

„Spolupráce s projektovou manažerkou Petrou Šmejdovou, která měla všechny části projektu pod palcem, byla naprosto plynulá a každý krok měl jasný cíl. Podařilo se nám spojit několik různých webů do jednoho a udělat jeho kvalitní redesign. Na platformě Kentico je navíc web uživatelsky přívětivý a umožňuje nám na něm dlouhodobě pracovat bez omezení.

Roman Dufek
/ obchodní ředitel Eurookna DARE

Chcete s námi spolupracovat?

Popište nám vaše potřeby do zprávy a my se vám do 1 dne ozveme.
Pokud radši voláte, kontaktujte rovnou Tomáše, který vám o naší práci řekne nejvíc.