DARE Eurookna

S novým webem jsme vypustili do světa moderní prezentaci firmy i přívětivější tón komunikace
do 300 tis. Kč
2018
dare.cz

Firma DARE Eurookna patří mezi zavedené české výrobce dřevěných a dřevohliníkových oken, dveří a posuvných portálů. Od roku 1996 funguje v Rajhradě u Brna, odkud obsluhuje zákazníky nejen na jižní Moravě, ale po celé České republice a v sousedních zemích. Z garážové výroby o třech zaměstnancích za tu dobu vyrostla firma hrdá na vlastní řemeslo a zaměstnávající 25 lidí. Celý tento příběh jsme za 6 měsíců zvládli přetavit do podoby nového webu.

Klient si nechal při výběru dodavatele poradit od nejlepších

Původní webová prezentace pocházela z dob začátků značky DARE, takže už delší dobu neodpovídala současným představám o firemním webu, nebyla responzivní ani obsahově aktuální. Začal proto hledat dodavatele webu, který by dokázal v jedné zakázce uchopit tvorbu obsahu, technickou realizaci webu i jeho SEO optimalizaci. Na základě doporučení Jana Řezáče ze školení Strategický webdesign klient věděl, co má od dodavatele chtít. Nakonec to všechno našel u nás. 
Věděli jsme CO chceme a PROČ to potřebujeme. O tom KDO a JAK nás přesvědčil PUXdesign, který nám ušil řešení na míru. Provedl nás celým procesem tak, aby každý krok do sebe zapadal a vše pak tvořilo funkční celek.
Roman Dufek
Obchodní ředitel
DARE Eurookna, s.r.o.

Společným cílem se stal web, který ukáže, že výrobu oken má firma v malíku

Stejně jako u našeho vlastního webu jsme se nejprve pustili do tvorby textů. Na konci září 2017 jsme v sídle DARE uspořádali workshop se zaměstnanci, se kterými jsme si povídali o firmě, o jejich práci, o zákaznících a o tom, proč se k nim vrací. To byly totiž přesně ty informace, které jsme potřebovali dostat na web. Téměř celodenní schůzka přinesla své ovoce a my jsme se mohli pustit do rozhovorů se zákazníky i se zaměstnanci. Klient nám ochotně sjednal schůzky s 8 vybranými lidmi podle cílových skupin, na které měl web cílit:
 
- koncoví zákazníci stavějící nebo rekonstruující dům 
 
- řemeslníci, kteří mají svoje zákazníky a od DARE odebírají polotovary
 
- architekti a projektanti, kteří hledají pro investora vhodného dodavatele oken, nezřídka i atypických rozměrů
- potenciální zaměstnanci

Získali jsme jedinečná data pro texty

V Rajhradě jsme se nejprve potkali se dvěma živnostníky, pro které je DARE jediný výrobce oken nabízející polotovary. Z nich svým zákazníkům montují okna, často v rámci větší zakázky na stolařské práce. Ještě ten samý den jsme vyzpovídali dva zaměstnance výroby, kteří nám pomohli finalizovat podklady do sekce Kariéra. V dalších dnech jsme se potkali se třemi koncovými klienty a jedním architektem. Potom už jsme se konečně mohli pustit do psaní.


Finálním textům dodal vizuální podobu UX specialista a webdesigner

Výsledkem workshopu, 8 rozhovorů, schůzek, telefonátů a korektur bylo celkem 35 textových dokumentů včetně metadat a stránky 404. Když už jsme si s klientem udělali jasno v obsahu, předali jsem texty ještě před Vánoci UX specialistovi na návrh prototypu webu a po jeho schválení designerovi na grafiku. Návrh vizuálu nám usnadnily nové fotky, které klient pořídil u zákazníků a v sídle firmy v Rajhradě. Fotky moderních rodinných domů, historických staveb a veřejných institucí se prolínají celým webem.

Vedle 12 šablon jsme vyvinuli na míru tříkrokový formulář pro odchytávání poptávek

Když už jsme měli nachystané všechny noty, pustili jsme se do výroby webu, který jsme následně napojili na redakční systém Kentico 10. Zajímavostí je ale tříkrokový formulář, do kterého uživatel doplní informace potřebné k sestavení orientační kalkulace. Poptávku jsme nastavili tak, že ji lze odeslat hned z prvního kroku po zadání kontaktních údajů a připojení případné přílohy v podobě dokumentace nebo konkurenční kalkulace. V případě, že zákazník ještě není rozhodnutý pro konkrétní typ oken, projde celý formulář a odešle ho až ze třetího kroku, kde se vyplňují údaje o oknech v domácnosti. Poslední krok nepočítá jen s okny, ale i posuvnými portály a venkovními a balkonovými dveřmi.


Spolupráce s projektovou manažerkou Petrou Šmejdovou, která měla všechny části projektu pod palcem, byla naprosto plynulá a každý krok měl jasný cíl. Podařilo se nám spojit několik různých webů do jednoho a udělat jeho kvalitní redesign. Na platformě Kentico je navíc web uživatelsky přívětivý a umožňuje nám na něm dlouhodobě pracovat bez omezení.
Roman Dufek
Obchodní ředitel
DARE Eurookna, s.r.o.

DARE je web, na kterém začal klient po spuštění dále pracovat

Po celou dobu projektu jsme nezapomínali na SEO optimalizaci webu. Klient měl na internetu vybudovanou dobrou pozici, proto jsme se ve spolupráci s Proficiem starali o to, aby o ní po spuštění nového webu nepřišel. Dělali jsme maximum pro to, aby se ještě zlepšila. DARE s Proficiem pokračují v práci i nadále. Klient od spuštění webu v květnu 2018 aktivně pracuje na dalším obsahu. Nejen, že přidal nové reference, ale doplnil i sekci Poradna, Slovník pojmů a další produktové stránky. Web výrobce dřevěných oken a dveří je proto skvělým příkladem toho, jak se dá s webem postupně pracovat a dále ho rozvíjet. Takové projekty nám prostě dělají radost.
cta-2

Máte zájem o podobný projekt?