Společným cílem se stal web, který ukáže, že výrobu oken má firma v malíku
Stejně jako u našeho vlastního webu jsme se nejprve pustili do tvorby textů. Na konci září 2017 jsme v sídle DARE uspořádali workshop se zaměstnanci, se kterými jsme si povídali o firmě, o jejich práci, o zákaznících a o tom, proč se k nim vrací. To byly totiž přesně ty informace, které jsme potřebovali dostat na web. Téměř celodenní schůzka přinesla své ovoce a my jsme se mohli pustit do rozhovorů se zákazníky i se zaměstnanci. Klient nám ochotně sjednal schůzky s 8 vybranými lidmi podle cílových skupin, na které měl web cílit:
- koncoví zákazníci stavějící nebo rekonstruující dům
- řemeslníci, kteří mají svoje zákazníky a od DARE odebírají polotovary
- architekti a projektanti, kteří hledají pro investora vhodného dodavatele oken, nezřídka i atypických rozměrů
- potenciální zaměstnanci