První brněnská strojírna

Vizuálním sjednocením webů jsme pomohli 4 firmám zdůraznit společnou historii
do 300 tis. Kč
2014
pbsvb.cz

První brněnská strojírna představuje ve svém oboru tradiční značku s obdivuhodnou historií a přesahem do odvětví od letectví přes energetiku až po zdravotnictví. Společnost má členitou strukturu, kterou zastřešuje PBS Group se sídlem v Praze. Skupina se skládá z klíčové firmy PBS Velká Bíteš s výrobou zaměřenou na turbínové vysokootáčkové stroje, První brněnské strojírny a PBS ENERGO se sídly v Brně dodávajícími energetická zařízení a celky. Díky blízkosti jednotlivých podniků je PBS významným regionálním zaměstnavatelem.

Dlouhodobou spolupráci odstartovala mikrostránka

Poprvé jsme se s PBS pracovně setkali v polovině roku 2014, kdy si vyzkoušeli náš styl práce na jednostránkové prezentaci modelářského motoru. Kvalitní a spolehlivý výsledek na malém řešení bylo přesně to, co rozhodlo, aby nám klient svěřil redesign čtyř firemních webů pro PBS VB, PBS Energo, PBS Brno a PBS Group.
 
Jako technologický leader v několika oblastech působení strojírenské skupiny PBS jsme hledali spolehlivého dodavatele, který bude schopen navrhnout a ve velmi krátkém čase i realizovat projekty vzájemně propojených webů a microsite. Ty jsou zaměřeny na komunikaci s technologicky mimořádně vyspělými současnými i potenciálními klienty v oblastech letectví, energetiky a přesného obrábění. Naše očekávání směřovalo i k jednoduché správě prostřednictvím robustního a přitom modulárního CMS.
Jan Grznár
bývalý vedoucí marketingové oddělení
První brněnská strojírna Velká Bíteš, a. s.

Přehledné uspořádání obsahu pomáhá uživatelům v orientaci na webech

Na základě analýzy klíčových slov jsme navrhli strukturu čitelnou v první řadě pro návštěvníky. Společně s PBS jsme ji pojali maximálně univerzálně, aby byla použitelná pro čtyři prezentace s rozmanitou nabídkou produktů a služeb. Naším záměrem bylo, aby stránky vhodně a moderně prezentovaly strojírenskou značku a sbíraly relevantní poptávky pro všechna odvětví, ve kterých působí.

Čistý modrobílý design funguje napříč weby

Pro grafický návrh, který nakonec sjednotil prezentace skupiny firem, byl nepostradatelným materiálem schválený drátěný model. Naším cílem bylo vytvořit soudobý vizuál s důrazem na strojírensky chladný a přesný design. Vycházeli jsme přitom pouze z korporátních barev a logotypů všech firem. Zdařilé fotky produktů, se kterými jsme dále pracovali i při návrzích obsahové grafiky, celkovému výsledku velmi pomohly.


pbs web
Díky realizaci všech projektů na jednotné platformě založené na CMS Kentico jsme dosáhli i významných úspor nejen v nákupu všech řešení, ale i v samotné správě webů.
Hlavním přínosem bylo sjednocení všech webových prezentací s moderním, intuitivním rozhraním. V průběhu několika měsíců došlo k významnému navýšení návštěvností a především konverzí. Získali jsme více relevantních poptávek po našich výrobcích a službách. To hodnotíme jako klíčový parametr spolupráce s PUXdesign.
Jan Grznár
bývalý vedoucí marketingové oddělení
První brněnská strojírna Velká Bíteš, a. s.

Cíle jsme splnili s nadprůměrným výsledkem

Očekávání spojených se zpřehledněním struktury, modernizací webdesignu a technických parametrů webů se nám podařilo dostát hned se spuštěním na podzim 2014. Zviditelnění stránek pro vyhledavače zpětně hodnotíme jako velmi úspěšné. Historická data nemáme, ale v prvním měsíci po spuštění navštívilo web PBS VB z přirozeného vyhledávání 3 743 uživatelů. Návštěvnost kontinuálně rostla až na počet 16 748 návštěvníků ze září 2016. Přirozené vyhledávání, tedy výsledky neovlivněné placenou reklamou, tvoří 60% všech návštěv. Je tedy klíčovým zdrojem pro tento web.

Dodáváme tiskoviny, korporátní identitu a další redesign

Díky dobrým výsledkům a klientově spokojenosti přerostla naše spolupráce do dalších oblastí. Za dva a půl roku jsme dodali množství vizitek, letáků, kalendářů, novoročenek, brožur, vizuálů pro velkoformátové bannery, roll-upy i veletržní stánky. Na podzim 2016 jsme se pustili do náročného procesu modernizace a sjednocení vizuálního stylu celé společnosti.
 
Od začátku roku 2017 pracujeme na druhém kole redesignu firemního webu, který sloučí aktivity všech členů skupiny PBS Group. Cílem klienta je působit jako moderní, hi-tech společnost a prezentovat své aktivity přes oblasti, ve kterých působí, ne přes jednotlivé produkty. 


pbs tiskoviny