Yenkee

Naplnili jsme klientovo očekávání interaktivního webu pro milovníky technologií
do 400 tisíc Kč
2018
yenkee.cz

Pro distributora elektroniky a dalšího spotřebního zboží FAST ČR jsme vytvořili už v pořadí čtvrtý brandový web. Tentokrát šlo o prezentaci produktů mladé české značky Yenkee, která reprezentuje kvalitní příslušenství k počítačům, mobilním telefonům, fotoaparátům a hernímu zařízení. S ohledem na cílovou skupinu značky Yenkee - hráče počítačových her, fanoušky technologických vychytávek nebo cestovatele - bylo naším úkolem dodat hravý a interaktivní web, jehož používání bude pro jeho uživatele samo o sobě zážitkem.

Klient si už podruhé vybral Kentico

Při výběru platformy pro všechny nové klientovy weby určitě sehrála roli jeho předchozí  pozitivní zkušenost se systémem Kentico, kdy na něm fungovalo několik jeho webů, byl s ním spokojený a správci jednotlivých webů ho znali a uměli ovládat. V současnosti má společnost FAST všechny weby v rámci vlastního serveru na Kentico 10. K dalším důvodům výběru platformy patří rozsáhlé možnosti editace webu a také využití již vytvořených integračních modulů pro další připravované weby.
Výběr dodavatele webu byl jednoduchý, protože distributorská společnost značky Yenkee už s agenturou PUXdesign úspěšně realizovala 3 brandové weby. Pro spolupráci byla klíčová implementace webu na platformu Kentico, se kterou máme bohaté zkušenosti už od verze 1. Nový web Yenkee přitom aktuálně běží na verzi 10.
Jakub Filip
Product manager
Yenkee

Dostali jsme podklady vyladěné do posledního detailu

Klient měl jasnou představu o vizuálu a funkcionalitách webu, ke kterým dodal vlastní grafiku ve 4 variantách rozlišení (full HD, počítač, tablet, mobil) a prostřednictvím videa nasimuloval chování dynamických prvků a interaktivitu celého webu. Hlavní výzvou se tak stalo rozhýbání všech částí každé stránky. Dynamika stránek je do určité míry nastavena jako výchozí, z větší části ale reaguje na uživatelovu aktivitu a to především pomocí rozmanitého využití postupného scrollu.

Od začátku uživatele vedeme k jediné akci - najít nejbližšího prodejce

Značka Yenkee své produkty profiluje jako poctivé příslušenství s důrazem na design a pokročilé funkce. To se nám podařilo podpořit jedinečným uživatelským zážitkem z webu, který tvoří jeden z hlavních prodejních kanálů, i když nejde o e-shop. Cílem prezentace je představit produkty a dovést zákazníka ke konkrétním prodejcům z jeho okolí, u kterých může konkrétní zboží koupit.


Pro prezentační web jsme vytvořili importy i integrace

Na webu Yenkee funguje na denní bázi import cen (z XML) zobrazených u každého produktu a import prodejců (z CSV), kteří se vypisují v sekci Kde koupit do mapy a abecedně řazeného seznamu. Řešení jsme integrovali s klientovým serverem, odkud stahujeme 3D produktové modely a především dokumenty do sekce Ke stažení, kde se zobrazí až prostřednictvím vyhledávacích dotazů nebo filtrováním v produktových kategoriích.

Pomáháme s podporou prodeje prostřednictvím newsletteru

Protože klient k rozesílání newsletterů používá službu třetí strany, připravili jsme integraci PHP listu, který automaticky přenáší kontakty na příhlášené a odhlášené uživatele. Na realizaci projektu webu s dodanou grafikou pro 4 typy rozlišení jsme pracovali 7 měsíců od března do září 2018.


Na grafiku webu pro hráče her a počítačové nadšence jsme měli velké nároky, proto jsme rádi, že nám PUXdesign umožnil dodat si vlastní vizuál. Agentura dokázala podle našich videí přesně zrealizovat představu o interaktivním webu a grafiku navrženou pro 4 typy rozlišení dodal v pixel perfect kvalitě.
Jakub Filip
Product manager
Yenkee

S klientem jsme rovnocenní partneři

Za skvělým výsledkem celé spolupráce stojí rozhodně i klientova aktivní spoluúčast na celé tvorbě webu. Mimo grafiky totiž dodal i všechny fotky, 3D modely a texty, a to vše na vysoké úrovni. Od spuštění jsme už zprovoznili pět jazykových mutací, které byly v plánu. S klientem rozvíjíme dlouhodobou spolupráci a pomáháme mu v realizaci jeho požadavků a potřeb.