X
X
sheet
computer
sliders
cursor
arrows

Vyvineme zákaznický portál, který zefektivní vaši komunikaci s klienty

Umíme dodat jednoduché přihlášení i komplexní samoobsluhu

Registrace a přihlášení

Klíčová funkce portálu může mít mnoho podob. Od klasického přihlášení se získáním zapomenutého hesla, přes dvoufaktorové ověření, kde mimo e-mailu a hesla uživatel zadává ještě například SMS kód. To vše až po funkci Single Sign On, která vás přihlásí do všech takto propojených platformem najednou.


Role a práva uživatelů

U více cílových skupin uživatelů vytvoříme role a přesně nadefinujeme, co mohou v portálu vidět a provádět. Role vytvoříme v administraci webu nebo importujeme z vašeho ERP. Díky rolím uživatelé uvidí personalizovaná data a obsah, jako například cenové hladiny, dokumenty ke stažení nebo knowledge base.


Komunikační platforma

Portál můžete využívat jako primární kanál ke komunikaci s klienty. A to pomocí běžných zpráv, notifikací o změně (objednávka, platba), funkce chatbot nebo formou kontroly aktivity uživatele. V případě nulové reakce se mu automaticky odešle zpráva a případně i deaktivuje účet.


Integrace s ERP nebo CRM systémem

Načteme a zobrazíme produkty, jejich parametry, uživatele, soubory ke stažení, faktury, objednávky, smlouvy, návody. To vše ve spojení s Heliosem, MS Dynamics NAV, Pohodou, Money, IFS, I6, Karátem, QI, Oracle nebo K2.


Škálovatelnost

Naše technické zázemí nám umožňuje řešení škálovat z hlediska výkonu i rozsahu. Portál jsme připraveni rozšiřovat na úrovni jednotlivých funkcí, rozšíření o pobočky, množství a typu uživatelů nebo jazykových mutací.


Servis a reklamace

Portál je také vhodná platforma pro zadávání a vyřizování servisních požadavků a reklamací. Veškeré kroky se evidují a jsou kdykoliv dohledatelné. Nemusíte tak řešit přetíženou zákaznickou linku nebo shánět další kapacity do oddělení podpory.


Pomůžeme vám se zákaznickou podporou

Chci uživatelský účet

od 100 000 Kč Více o ceně

Sekce s přihlášením poslouží vašim zákazníkům nebo partnerům ke čtení a přístupu k vybraným informacím a dokumentům. Poměrně jednoduše ale sekci umíme rozšířit o objednávkový systém nebo e-commerce modul. Cílem je tyto možnosti poskytnout jen registrovaným uživatelům, které znáte.

Mám zájem
Ing. Petr Nobst

„Největším přínosem spolupráce je vzájemné pochopení našich potřeb jako zákazníka a možností firmy PUXdesign. Druhý největší přínos je, že nám rozmluvili naše požadavky, o kterých ze zkušeností věděli, že nejsou potřeba.

Ing. Petr Nobst
/ ekonomický ředitel a člen představenstva, Pleas a.s.

Chci klientskou zónu

od 250 000 KčVíce o ceně

Portál v tomto rozsahu slouží k větší samostatnosti uživatelů. Ti mohou dle nastaveného oprávnění zakládat nové objednávky nebo smlouvy, posílat platby, rezervovat kurzy nebo prodlužovat certifikace a oprávnění. Vaši zákazníci a obchodní partneři získají flexibilnější péči o své potřeby 24/7 a vy šetříte náklady na call-centrum, tým obchodníků nebo početnou zákaznickou podporu.

Mám zájem
Petr Marek

„Největší přínos vzájemné spolupráce byl a je aktivní a prozákaznický přístup vedení a lidí podílejících se na tvorbě e-shopu, ochota naslouchat našim potřebám a nadhled nad celou problematikou. Ceníme si toho, že nás PUXdesign bere jako dlouhodobého partnera, což se mu určitě vyplatilo, protože od té doby společně pracujeme na dalších projektech.

Petr Marek
/ výkonný ředitel, TASY s.r.o.

Chci robustní portál se vším všudy

od 500 000 KčVíce o ceně

Možnosti takto komplexních řešení jsou téměř neomezené a lze je libovolně škálovat podle potřeb. Portál načítá data z externích systémů, funguje jako komunikační prostředek, konfigurátor produktů, e-learning nebo e-commerce platforma. Součástí takto rozsáhlého portálu je standardně dlouhodobý rozvoj, který zajišťujeme pomocí agilně řízených sprintů.


Mám zájem
David Erbmann

„Přidaná hodnota vývojářů z PUXdesign jsou jejich zkušenosti v rámci velkých webových a e-commerce projektů, jejich seniorita nejen v rámci technického řešení, ale i logického přemýšlení. Schopnost diskutovat a konzultovat se zákazníkem, kterým nemusíme být vždycky my, ale třeba lidi z business divize.“


David Erbmann
/ Manager IT Portal B2B Europe, Konica Minolta

Máme zkušenosti a know-how

Máme všechny profese od konzultantů, přes kreativce, až po vývojáře pod jednou střechou.

Používáme osvědčený pracovní proces. Všechno vám dopředu ukážeme.

Odřídíme projekt, zajistíme support a postaráme se o dlouhodobý rozvoj vašeho řešení.

Zaujala vás naše nabídka zákaznických portálů?

Popište nám váš nový web do zprávy a my se vám do 1 dne ozveme. Pokud radši voláte, kontaktujte rovnou Petra, který vám o naší práci řekne nejvíc.
Petr KameníkPetr Kameník / jednatel společnosti

Při tvorbě klientské zóny oceníte naše další služby”