Carollinum
Klient zvyklý obchodovat výhradně napřímo získal nový kanál pro prezentaci a prodej luxusního zboží.
Klient zvyklý obchodovat výhradně napřímo získal nový kanál pro prezentaci a prodej luxusního zboží.
Carollinum, česká rodinná společnost v čele s Tamarou Kotvalovou, provozuje tři butiky s hodinkami prestižních značek na ulici Pařížská v Praze. Na českém trhu jde o jediné monobrandové butiky švýcarských značek Rolex a Patek Philippe. Dalších 12 luxusních značek hodinek a doplňků prodává stejnojmenný butik Carollinum. Klient o e-shopu uvažoval už několik let. Společně se nám to podařilo změnit v létě 2020.
Společnost hledala partnera, který zastřeší práce na modernizaci její internetové prezentace a rozšíří ji o e-shop.
Vytvořili jsme reprezentativní řešení podle požadavků klienta i parametrů daných přímo značkami Rolex a Patek Philippe.
Před tím, než jsme si plácli, nám klient dodal podklady pro poptávkové řízení a technický rámec celé zakázky. Začátek spolupráce byl ve znamení upřesňování zadání, představení platformy Kentico a workshopů, při kterých jsme klientovi pomáhali nastavit interní procesy spojené s fungováním e-shopu. V oblasti e-commerce byla společnost Carollinum nováček a nechtěla nic podcenit.
V projektu jsme byli v roli designéra, technického dodavatele a systémového integrátora v jednom. To znamenalo, že jsme zastřešili komunikaci se všemi zúčastněnými stranami a fungování integrací mezi e-shopem a systémy třetích stran – ABRA GEN a MS Dynamics.