Carollinum

Carollinum

Klient zvyklý obchodovat výhradně napřímo získal nový kanál pro prezentaci a prodej luxusního zboží.

Carollinum, česká rodinná společnost v čele s Tamarou Kotvalovou, provozuje tři butiky s hodinkami prestižních značek na ulici Pařížská v Praze. Na českém trhu jde o jediné monobrandové butiky švýcarských značek Rolex a Patek Philippe. Klient o e-shopu uvažoval už několik let a společně se nám podařilo tento sen uskutečnit.

Stav před a po

Výchozí stav

  • Společnost hledala partnera, který zastřeší práce na modernizaci její internetové prezentace a rozšíří ji o e-shop. 
  • Carollinu chyběl systém pro správu webu vyhovující klientovým požadavkům (prodej zboží na internetu, snadná rozšiřitelnost webu, kompletní editace obsahu)
  • Řešení pro prodej zboží na internetu neexistovalo
  • Design celé firemní prezentace s vizuálem nového e-shopu potřeboval sjednotit


Naše řešení

  • Přechodem na online prezentaci se Carollinu zvýšil traffic o 25 %
  • E-shop funguje jako dvě části: Patek Philippe a Rolex – s odlišnou strukturou i filtrací
  • Obsah na e-shopu je personalizovaný podle potřeb Carollinum
  • Doporučili jsme Kentico jako platformu vhodnou pro web i e-shop
  • Navrhli jsme kompletní webdesign pro desktop i mobil
  • Navázali jsme e-shop na ERP a CRM
do 1 mil.
business
Carollinum

Proměna z katalogu ve skvěle fungující e-shop 

Původně obyčejný prohlížeč katalogu, ze kterého vznikl e-shop, na kterém najdete více než 2 500 luxusních hodinek. Funkční řešení v kombinaci s vhodným výběrem klíčových slov a správným vyplněním meta popisků zvýšilo návštěvnost webu o 25 %. Klient si konečně řeší objednávky, parametry zboží, komunikuje s klienty a uzpůsobuje si obsah podle aktuálních potřeb – vše pěkně na úrovni. 


Pojďte si však přečíst, jak to bylo od začátku.


Stali jsme se hlavou celého projektu

Začátek spolupráce byl ve znamení upřesňování zadání, představení platformy Kentico a workshopů, při kterých jsme klientovi pomáhali nastavit interní procesy spojené s fungováním e-shopu. V oblasti e-commerce byla společnost Carollinum nováček a nechtěla nic podcenit.


V projektu jsme byli v roli designéra, technického dodavatele a systémového integrátora v jednom. Zastřešili jsme komunikaci se všemi zúčastněnými stranami a fungování integrací mezi e-shopem a systémy třetích stran: ABRA GEN a MS Dynamics.

Extra šablony pro dvě ústřední značky hodinek

Na návrhu struktury nového e-shopu jsme se intenzivně podíleli ve spolupráci s externím dodavatelem analýzy klíčových slov. Zpracovali jsme interaktivní drátěný model, abychom měli veškeré podklady pro webdesign.


Důležitým prvkem bylo samozřejmě řešení zvlášť pro desktop a mobil. Dále jsme chtěli odlišit vzhled uživatelského účtu pro B2C a B2B klientelu. Výzvou číslo jedna byly však odlišné designové návrhy pro landing page klíčových značek Rolex a Patek Philippe, které mají striktně daný vlastní vizuální styl, který musíme bez výhrad přesně dodržovat.


Obsah přizpůsobený návštěvníkům

Práci jsme hodinkovému velikánovi usnadnili i novou funkcionalitou pro novináře. Carollinum už dnes totiž neposílá PR zprávy e-mailem. Redakce mají udělený vlastní přístup do zákaznické sekce, kde najdou veškeré tiskové zprávy včetně fotografií ve vysoké kvalitě.

Web jako výkladní skříň Pařížské

Požadavkem společnosti Carollinum bylo získat moderní a reprezentativní web a nově také  e-commerce část pro koncové zákazníky i dealery. Na základě toho jsme vytvořili prezentaci firmy, nabízených značek, produktů a informací pro firemní zákazníky, dealery, potenciální zaměstnance a média. To vše ve čtyřech jazykových mutacích a s přepínačem mezi značkami Carollinum, Rolex a Patek Philippe.

Luxusní zboží na luxusním e-shopu

E-shop funguje v české mutaci a zákazníci nakupují v korunách. Uživatelé mohou při hledání vhodného produktu využít funkce jako filtrování podle několika typů parametrů (značka, styl, materiál, tvar a další). Připravili jsme však i uživatelský účet s historií objednávek, změnou hesla a kontaktních údajů. Po přihlášení do účtu se podle přidělené role zákazníkovi zobrazují vlastní ceny.


Veškeré produktové údaje i cenové hladiny načítáme z klientova ERP systému ABRA GEN. Protože jsme řešení integrovali i s MS Dynamics, zajišťujeme jednotu databáze kontaktů mezi e-shopem, ERP a právě CRM. E-shop využívá platební bránu GP Webpay. Před spuštěním jsme nastavili obecný XML feed pro zbožové katalogy Zboží, Heuréku a Google Nákupy.

Fungujeme jako partner pro další kroky 

Od spuštění prezentace a e-shopu jsme se společností Carollinum stále v úzkém kontaktu. Uzavřeli jsme servisní smlouvu a dodané řešení rozvíjíme dle priorit. Fungujeme zkrátka jako konzultant všech nových požadavků a dlouhodobý partner pro další spolupráci.


Chcete s námi spolupracovat?

Popište nám vaše potřeby do zprávy a my se vám do 1 dne ozveme.
Pokud radši voláte, kontaktujte rovnou Jirku, který vám o naší práci řekne nejvíc.
Jiří JuhaňákJiří Juhaňák / KONZULTANT