Carollinum

Carollinum

Klient zvyklý obchodovat výhradně napřímo získal nový kanál pro prezentaci a prodej luxusního zboží.

Carollinum, česká rodinná společnost v čele s Tamarou Kotvalovou, provozuje tři butiky s hodinkami prestižních značek na ulici Pařížská v Praze. Na českém trhu jde o jediné monobrandové butiky švýcarských značek Rolex a Patek Philippe. Dalších 12 luxusních značek hodinek a doplňků prodává stejnojmenný butik Carollinum. Klient o e-shopu uvažoval už několik let. Společně se nám to podařilo změnit v létě 2020.

Stav před a po

Výchozí stav

Společnost hledala partnera, který zastřeší práce na modernizaci její internetové prezentace a rozšíří ji o e-shop. 

  • Chybějící systém pro správu webu vyhovující klientovým požadavkům (prodej zboží na internetu, snadná rozšiřitelnost webu, kompletní editace obsahu)
  • Neexistující řešení pro prodej zboží na internetu 
  • Potřeba sjednocení designu celé firemní prezentace s vizuálem nového e-shopu


Naše řešení

Vytvořili jsme reprezentativní řešení podle požadavků klienta i parametrů daných přímo značkami Rolex a Patek Philippe.

  • Doporučili jsme Kentico jako platformu pro web i e-shop
  • Navrhli jsme kompletní webdesign pro desktop i mobil
  • Přijali jsme roli systémového integrátora se zodpovědností za funkční spojení s ERP a CRM
  • Pomohli jsme nastavit interní procesy spojené s provozem e-shopu


do 1 mil.
business
Carollinum

Stali jsme se hlavou celého projektu

Před tím, než jsme si plácli, nám klient dodal podklady pro poptávkové řízení a technický rámec celé zakázky. Začátek spolupráce byl ve znamení upřesňování zadání, představení platformy Kentico a workshopů, při kterých jsme klientovi pomáhali nastavit interní procesy spojené s fungováním e-shopu. V oblasti e-commerce byla společnost Carollinum nováček a nechtěla nic podcenit.

V projektu jsme byli v roli designéra, technického dodavatele a systémového integrátora v jednom. To znamenalo, že jsme zastřešili komunikaci se všemi zúčastněnými stranami a fungování integrací mezi e-shopem a systémy třetích stran – ABRA GEN a MS Dynamics.

Nakreslili jsme extra šablony pro dvě ústřední značky hodinek

Na návrhu struktury nového e-shopu jsme se intenzivně podíleli ve spolupráci s externím dodavatelem analýzy klíčových slov. Vše jsme průběžně konzultovali a následně rozpracovali rozsáhlý interaktivní drátěný model, abychom měli veškeré podklady pro webdesign. Nakonec jsme vytvořili 52 grafických slidů, protože jsme potřebovali zobrazit řadu situací.


Celkový počet vizuálních podkladů ovlivnila v první řadě potřeba zobrazení řešení na desktopu i mobilu. Dále jsme chtěli odlišit vzhled uživatelského účtu pro B2C a B2B klientelu. Specifikem tohoto projektu byly ale odlišné designové návrhy pro landing page klíčových značek Rolex a Patek Philippe, které mají guideline s vlastním vizuálním stylem a požadavkem na jeho dodržování.


Vytvořili jsme web jako výkladní skříň v Pařížské

Požadavkem společnosti Carollinum bylo získat moderní a reprezentativní web a nově také  e-commerce část pro koncové zákazníky i dealery. Na základě toho jsme vytvořili prezentaci firmy, nabízených značek, produktů a informací pro firemní zákazníky, dealery, potenciální zaměstnance a média. To vše ve čtyřech jazykových mutacích a s přepínačem mezi značkami Carollinum, Rolex a Patek Philippe.

Dodali jsme komplexní řešení online prodeje luxusního zboží

E-shop funguje v české mutaci a zákazníci nakupují v korunách. Uživatelé mohou při hledání vhodného produktu využít funkce jako filtrování podle několika typů parametrů(značka, styl, materiál, tvar a další) nebo uživatelský účet s historií objednávek, změnou hesla a kontaktních údajů. Po přihlášení do účtu se podle přidělené role zákazníkovi zobrazují vlastní ceny.


Veškeré produktové údaje i cenové hladiny načítáme z klientova ERP systému ABRA GEN. Protože jsme řešení integrovali i s MS Dynamics, zajišťujeme jednotu databáze kontaktů mezi e-shopem, ERP a právě CRM. E-shop využívá platební bránu GP Webpay. Před spuštěním jsme nastavili obecný XML feed pro zbožové katalogy Zboží, Heuréku a Google Nákupy.

Fungujeme jako partner pro další kroky 

Od spuštění prezentace a e-shopu jsme se společností Carollinum stále v úzkém kontaktu. Uzavřeli jsme servisní smlouvu a dodané řešení rozvíjíme dle priorit. Neustále fungujeme jako konzultant všech nových požadavků a dlouhodobý partner pro další spolupráci.

Chcete s námi spolupracovat?

Popište nám vaše potřeby do zprávy a my se vám do 1 dne ozveme.
Pokud radši voláte, kontaktujte rovnou Tomáše, který vám o naší práci řekne nejvíc.