ZFP Extranet

ZFP Extranet

Obchodníci společnosti ZFP získali pro svoji práci nový a přehlednější prostor dostupný 24/7 a naplněný užitečnými funkcemi.

Společnost ZFP Group, a. s. je naším dlouhodobým klientem. Vznikla v roce 2012 a skládá se z několika dceřiných společností z oblasti realit, investic či hoteliérství v Česku i na Slovensku. Součástí společnosti je i ZFP Akademie, která pomáhá lidem vzdělávat se v oblasti financí. A právě pro efektivnější sdílení nabídek obchodních zástupců, snadný přístup k materiálům a přehled o aktuálním dění v oboru jsme vytvořili komplexní extranet podmíněný přístupovými údaji.

Stav před a po

Výchozí stav

Klient potřebovat vytvořit interní systém, který by umožňoval obchodníkům ZFP snadno komunikovat a sdílet mezi sebou nabídky

  • Rozdílná platforma, která vyžadovala přenos veškerých dat z původního extranetu
  • Potřeba nastavit různé úrovně viditelnosti obsahu
  • Chyběla možnost mít přehled o nově přidaném obsahu či změnách toho stávajícího
  • Možnost rozesílat obchodníkům e-maily
  • Chybí editovatelnost PDF dokumentů

Naše řešení

Vytvořili jsme pro obchodníky ZFP portál, který jim usnadní práci a zpřehlední přístup k důležitým dokumentům

  • Postavili jsme řešení na platformě Kentico a propojili extranet s webem ZPFA pomocí feed (xml)
  • Nastavili jsme role pro viditelnost obsahu s možností jejich manuální úpravy adminem
  • Přidali jsme funkci watchdog, která hlídá přidávaný obsah podle konkrétní kategorie, autora i dokumentu
  • Zajistili jsme klientovi možnost posílání newsletterů přibližně 12 tisícům uživatelů
  • Umožnili jsme klientům vyplňovat formuláře přímo na webu včetně biometrického podpisu
1 mil. Kč
finance
ZFP Extranet

Extranet, čili interní zóna s přihlášením pro obchodníky

Čtvrtým projektem, který jsme pro ZFP Group realizovali, byl extranet určený pro obchodníky ZFP s podmínkou přihlášení. Ti v něm najdou vše potřebné pro svoji práci: snadno dohledají přehled obchodních partnerů z řad finančních institucí, jejich profil s nabídkou konkrétních produktů a novinek z prostředí daného partnera.

„Rozhodující pro nás bylo, jak byli v PUXdesign od začátku spojeni a provázáni metodologií projektu a jak dokázali podchytit náš koncept. Protože se pohybuji v oblasti projektového řízení, tak právě toto bylo pro mě rozhodující. Dokázali projektově obhájit své postupy a na rovinu nás informovali o rizicích a rezervách. Nic nemaskovali a neskrývali.“

Ivo Míček
/ IT ředitel, ZFP Group

Vytvořili jsme pracovní nástroj s mnoha funkcemi

Díky funkcím, jako je ukládání dokumentů a smluv, vyhledávání s našeptávačem nebo hlídací pes, se jedná o šikovnou knowledge base, ve které obchodníci najdou i návody, trendy a aktuality v oboru. O tom všem mohou navíc komunikovat s ostatními prostřednictvím diskuzí, které jsme přidali s pomocí externího nástroje Discuss.


Pro zvýšení efektivity práce jsme přidali možnost rozšířeného vyhledávání, díky kterému obchodník snadno najde, co potřebuje podle konkrétních klíčových slov či frází, autora či data zveřejnění obsahu. Zároveň jsme se postarali o vložení funkce Watchdog, která obsah portálu kontroluje a eviduje jeho změny v dokumentech, kategoriích i u konkrétních autorů.



Na bezpečnost je kladen důraz 

Požadavkem klienta byla zároveň možnost nastavit různý typ přístupů a viditelnosti obsahu. To jsme vyřešili vytvořením souhlasu se stažením dokumentu, nastavením práv k zobrazení konkrétního obsahu či modulem zapisujícím všechny členy, kteří si ho stáhli. Každý dokument tak má automaticky nastaveny role pro viditelnost pro jednotlivé obchodní zástupce. Viditelnost lze však i omezit, a to manuálně – tuto možnost má pouze admin.


Původní data jsme vyexportovali do nového systému

Jelikož klient už extranet měl, museli jsme provést import veškerých dat do nového systému v MS SQL databázi. Propojili jsme extranet s webem ZFPA za pomoci feed (xml). Podle plánu jsme firemní portál nasadili na systém Kentico tak, aby klient postupně všechna svá řešení dostal na jednu platformu, mohl je tak snáze editovat a snížil náklady na pořízení každého dalšího.


Přesunuli jsme klientovu databázi obchodníků do nového řešení

Pro správné fungování celého Extranetu jsme migrovali obsah z původního portálu. K získání potřebných dat o obchodnících jsme zónu propojili s adresářovou službou Active Directory (AD) od Microsoftu. Osobní, kontaktní i přihlašovací údaje obchodníků tak sdílíme oběma směry a při každé jejich změně v Extranetu se vše okamžitě propíše zpět do databáze.

Každý obchodník má už v Active Directory přidělenou roli a odpovídající práva, podle kterých vidí relevantní obsah v Extranetu. Celé řešení funguje v české i slovenské mutaci, což jsou pro klienta klíčové trhy. Po spuštění jsme s klientem uzavřeli SLA, díky které máme k dispozici dostatek kapacit na další rozvoj řešení přesně podle klientových představ.

Chcete s námi spolupracovat?

Popište nám vaše potřeby do zprávy a my se vám do 1 dne ozveme.
Pokud radši voláte, kontaktujte rovnou Jirku, který vám o naší práci řekne nejvíc.
Jiří JuhaňákJiří Juhaňák / KONZULTANT