Pevi

Pevi

Moderní image dobře prezentuje směřování firmy a přitahuje nové zákazníky.

Společnost PEVI se zabývá servisem a pronájmem pracovních oděvů a ochranných pracovních pomůcek. Na trhu je od roku 1994, a proto zatoužila po modernizace své vizuální identity. V návaznosti na ni se rozhodla pro novou firemní prezentaci a e-shop s produkty. Přestože klient sídlí v Lanškrouně, vybral si pro práci nás, protože jsme mu nabídli fullservis. Firma měla zájem o grafické návrhy, tvorbu obsahu, vývoj webu a zkušenosti s platformou Kentico.

Stav před a po

Výchozí stav

Klient si uvědomoval vizuální a technickou nedostatečnost prezentace firmy na internetu i mimo něj.

  • Logo s maskotem a vizuál webu z roku 2001
  • Nepřehledná a neaktuální struktura a obsah webu
  • Neresponzivní řešení
  • Nemožnost editace webu ze strany klienta
  • Chybějící atraktivní tiskové materiály pro obchodníky


Naše řešení

Pomohli jsme klientovi najít identitu fungující na webu, v tiskovinách, na firemních autech i oblečení.

  • Navrhli jsme redesign loga složené pouze z malých písmen názvu firmy
  • Nafotili jsme nové fotky přímo u klienta a použili je při návrhu webdesignu
  • Napsali jsme zbrusu nové texty na web a nastavili nový tón komunikace
  • Nakódovali jsme HTML šablony celého webu
  • Navrhli jsme kompletní portfolio prezentačních materiálů


do 350 tis.
services
Pevi

S klientem jsme se vzájemně poznali při návrhu loga

Zatímco prvotní myšlenkou byl jen lehký "refresh" loga, nakonec klienta oslovil návrh, který posunul korporátní vizuál do zcela nové polohy. Ponechali jsme hlavní barvy – červenou a modrou, ale vypustili jsme postavu maskota i veškeré odkazy na pracovní oblečení. Tím vzniklo čisté textové logo, které i přes toto zjednodušení nabízelo možnosti k variování. Klient naše návrhy ocenil a díky tomu jsme se pustili do další spolupráce.

Při tvorbě struktury webu jsme od začátku mysleli na budoucí e-shop

Porovnali jsme data o návštěvnosti za poslední rok, klientovy požadavky na změnu a také potřeby nového obsahu. Získali jsme tím strukturu stránek, která respektovala hlavní cíle projektu a umožnila uživatelům lépe se orientovat na webu. Na základě analýzy klíčových slov jsme do webu zakomponovali i stránky s kategoriemi produktů, které měly s předstihem generovat poptávky pro plánovaný e-shop s pracovními oděvy. 

„My jsme chtěli hezkou grafickou práci na webu i v tiskovinách, která nám do té doby chyběla. Hledali jsme dodavatele konkrétně na Kentico a jiný náš spolupracovník nám doporučil přímo PUXdesign. Potkali jsme se s dvěma nebo třemi firmami, ale nakonec to vyhrál osobní přístup, sympatie a samozřejmě prezentace a práce PUXu. To všechno byly důležité momenty, kdy jsme si řekli, že s nimi budeme spolupracovat.“

Petr Vinduška ml.
/ finanční ředitel PEVI s.r.o.

Vytvořili jsme kvalitní obsah a získali spokojeného klienta

Prvním krokem k novému webu byl workshop v klientově firmě v Lanškrouně, kde jsme získali všechny potřebné informace a podívali se přímo do provozu moderní prádelny. Díky tomu jsme napsali texty a pořídili fotky, které klient nakonec použil na webu i v řadě tiskovin. Stovky snímků vznikly během jednoho fotodne v sídle firmy, v provozu a jeho okolí. z nich jsme s klientem vybrali jen ty nejlepší, které fotograf upravil a dodal v perfektní kvalitě.

Webu jsme vtiskli novou tvář

S finálním obsahem se nám skvěle pracovalo a podařilo se nám navrhnout moderní prezentaci k 25. výročí firmy. Web se od spuštění pozitivně podílí na zlepšování image podniku zaměřeného na servis a prodej pracovních oděvů. Klient rád web používá jako obchodní nástroj. Odkazuje na něj zákazníky díky fotkám z reálného provozu nebo textům, na jejichž základě mohou vytvořit relevantní poptávku.

S PEVI ve vylepšování pokračujeme dál

Po webu došlo na tiskoviny, které buď potřebovaly grafickou i obsahovou revizi, nebo ještě vůbec neexistovaly. Postupně jsme navrhli nové vizitky, hlavičkové papíry, letáky do zaměstnaneckých skříněk, brožury na obchodní schůzky nebo polepy firemních aut. Vedle toho nás klient požádal o rozšíření grafiky o e-shopové šablony. V neposlední řadě jsme začali psát články pro klientův blog, o který se v minulosti staral předchozí dodavatel webu.

„Myslím, že vše se podařilo nad očekávání. Máme spoustu kladných ohlasů od nových i stávajících zákazníků na web i celou novou prezentaci firmy včetně loga. Ve finále se podařilo vylepšit i množství a kvalitu poptávek. Nepolíbený zákazník dorazí a odnese si maximum informací. Nejen tuší, ale přesně ví, o čem ta služba je. A pošle detailní poptávku.

Petr Vinduška ml.
/ finanční ředitel PEVI s.r.o.

Chcete s námi spolupracovat?

Popište nám vaše potřeby do zprávy a my se vám do 1 dne ozveme.
Pokud radši voláte, kontaktujte rovnou Jirku, který vám o naší práci řekne nejvíc.
Jiří JuhaňákJiří Juhaňák / KONZULTANT