PUXdesign
Povedený redesign webu se stal naší vizitkou u zákazníků.
Povedený redesign webu se stal naší vizitkou u zákazníků.
Po čtyřech letech jsme ze sebe opět udělali svého vlastního klienta, abychom do nové webové prezentace promítli veškeré změny, kterými jsme jako firma za několik let prošli. Personálně jsme vyrostli, rozšířili a vylepšili portfolio služeb a začali pracovat pro nové skupiny klientů s odlišnými potřebami. A to vše jsme potřebovali dostat do nového webu.
Chyběl nám web, který by odrážel směřování firmy do budoucna a mluvil ke všem cílovým skupinám.
Vytvořili jsme prezentaci bez kompromisů a prošli si každou fází tvůrčího procesu tak, jak jsme se ho naučili od těch nejlepších.
Aby na konci nový web splnil svoji funkci, pustili jsme se nejdřív do uživatelského výzkumu. S vybranými lidmi z PUXu a přizvanými konzultanty jsme se bavili o tom, proč chceme nový web, kdo jsou naši klienti a jaké služby jim chceme nabízet. Na základě těchto informací jsme formulovali cíle nového webu, k nimž jsme se v průběhu celého tvůrčího procesu opakovaně vraceli a revidovali je.
Získali jsme spoustu domněnek, hypotéz a plánů, jak se do nového webu správně pustit. Ještě než jsme to ale udělali, zašli jsme si je ověřit za našimi skutečnými klienty, což se nám osvědčilo už při tvorbě předchozího webu v roce 2016. Vytipovali jsme osmičku klientů tak, abychom co nejlépe pokryli jejich rozmanitost a odlišné potřeby. Ptali jsme se na předchozí zkušenosti s dodavateli webů, na naší spolupráci i to, co je pro ně v takovém vztahu nejdůležitější.