PUXdesign

PUXdesign

Povedený redesign webu se stal naší vizitkou u zákazníků.

Po čtyřech letech jsme ze sebe opět udělali svého vlastního klienta, abychom do nové webové prezentace promítli veškeré změny, kterými jsme jako firma za několik let prošli. Personálně jsme vyrostli, rozšířili a vylepšili portfolio služeb a začali pracovat pro nové skupiny klientů s odlišnými potřebami. A to vše jsme potřebovali dostat do nového webu.

Stav před a po

Výchozí stav

Chyběl nám web, který by odrážel směřování firmy do budoucna a mluvil ke všem cílovým skupinám.

  • Chybějící nabídka nových služeb (uživatelský výzkum, copywriting, online marketing)
  • Potřeba vyčistit a znovu sjednotit webdesign poznamenaný řadou úprav
  • Obsah zralý k revizi (kdo jsme, reference, jak pracujeme)


Naše řešení

Vytvořili jsme prezentaci bez kompromisů a prošli si každou fází tvůrčího procesu tak, jak jsme se ho naučili od těch nejlepších.

  • Navrhli jsme novou strukturu webu s odpovídající nabídkou služeb 
  • Napsali jsme kompletně nové texty na web
  • Vytvořili jsme nový design webu postavený na infografikách
  • Chtěli jsme opravdu rychlou prezentaci, proto jsme ji postavili na platformě Orchard Core a frameworku Gatsby JS
  • Vyzkoušeli jsme si řadu nových postupů a technologií, které nyní nabízíme našim klientům
  • Pracujeme dlouhodobě na optimalizaci webu pomocí online marketingových aktivit
tis.
services
PUXdesign

Nejdřív jsme se zeptali sami sebe, potom našich klientů

Aby na konci nový web splnil svoji funkci, pustili jsme se nejdřív do uživatelského výzkumu. S vybranými lidmi z PUXu a přizvanými konzultanty jsme se bavili o tom, proč chceme nový web, kdo jsou naši klienti a jaké služby jim chceme nabízet. Na základě těchto informací jsme formulovali cíle nového webu, k nimž jsme se v průběhu celého tvůrčího procesu opakovaně vraceli a revidovali je.


Získali jsme spoustu domněnek, hypotéz a plánů, jak se do nového webu správně pustit. Ještě než jsme to ale udělali, zašli jsme si je ověřit za našimi skutečnými klienty, což se nám osvědčilo už při tvorbě předchozího webu v roce 2016. Vytipovali jsme osmičku klientů tak, abychom co nejlépe pokryli jejich rozmanitost a odlišné potřeby. Ptali jsme se na předchozí zkušenosti s dodavateli webů, na naší spolupráci i to, co je pro ně v takovém vztahu nejdůležitější.

Změnili jsme rozdělení webu a vylepšili uživatelský zážitek

Získané informace z interního workshopu i hloubkových rozhovorů u klientů jsme přetavili do návrhu nové struktury webu. Do ní jsme potřebovali dostat čtyři nové služby, zohlednit cílení na nové klienty a také zachovat něco z původního webu – např. blog nebo některé reference. Ruku v ruce s tím šel návrh struktury jednotlivých stránek, hrubého obsahu a UX.


Abychom si byli jistí, že to celé dává smysl, otestovali jsme výstup ve formě drátěného modelu na vybraných klientech a lidech z PUXu. Postřehy nezaujatých testerů nám pomohly dotáhnout strukturu webu a k tomu daly spoustu podnětů k tvorbě finálních textů a webdesignu.

Psali jsme a kreslili, dokud to nebylo ono 

Od začátku jsme věděli, že se nechceme kompletně odstřihnout od obsahového a vizuálního pojetí původního webu. Proč taky, když slavil úspěch u našich klientů a v roce 2017 ho ocenila i odborná veřejnost. V kategorii IT a digitální agentury soutěže WebTop100 získal bronz.


Navázali jsme tak na to nejlepší – zvolený tón komunikace i styl grafiky. Nově jsme popsali všechny nabízené služby, způsob naší práce a rozšířili jsme část s referencemi, ke kterým jsme přidali nové filtry. Vizuálně jsme web vyčistili, více si pohráli s prvkem loga a fotky vyměnili za infografiky.

Vytvořili jsme zbrusu nový web a naučili se spoustu nového

Firemní prezentaci z roku 2022 jsme se rozhodli postavit na flexibilní platformě Orchard Core. Při práci na vlastním řešení jsme využili příležitost a vyzkoušeli si spoustu nových věcí, které už otestované můžeme nabízet našim klientům. Vedle moderní open source platformy to byl například i framework Gatsby. 


Od spuštění web sledujeme, dále optimalizujeme, obsahově doplňujeme a technicky rozvíjíme.

Chcete s námi spolupracovat?

Popište nám vaše potřeby do zprávy a my se vám do 1 dne ozveme.
Pokud radši voláte, kontaktujte rovnou Jirku, který vám o naší práci řekne nejvíc.
Jiří JuhaňákJiří Juhaňák / KONZULTANT