Tasy Market

Tasy Market

Díky B2B ecommerce zóně klient prodává desítky tisíc pneumatik ročně.

Pneucentrum TASY patří od roku 1991 k významným hráčům na trhu s pneumatikami pro firemní i koncové zákazníky. Provozuje linku protektorování nákladních pneumatik, čtyři pneu a autoservisy v Brně a Praze a je leaderem v oboru ekologické recyklace pneumatik. Pro zákazníky TASY jsme po B2C e-shopu Pneuboss vytvořili také B2B ecommerce portál TASY Market.

Stav před a po

Výchozí stav

Technické pozadí původního řešení nevyhovovalo klientovi, jeho byznysu ani zákazníkům.

  • Možnost prodeje pneu pouze prostřednictvím přijaté objednávky
  • Objednávkami přetížení obchodníci a call centrum

Naše řešení

Pomohli jsme klientovi zefektivnit a zpřehlednit obchodování s B2B klienty v online prostředí.

  • Navrhli jsme vizuální podobu nové registrované B2B zóny
  • Vytvořili jsme intuitivní uživatelské prostředí
  • Připravili jsme rychle reagující platformu s jednoduchou správou pro klienta 


do 500 tis.
auto
Tasy Market

Klientův plán jsme plně podpořili

Díky svému zaměření udržuje společnost TASY jako jedna z mála v ČR velké skladové zásoby pneumatik celé řady značek. Proto je schopná vyexpedovat zboží téměř okamžitě a obsluhovat tak klienty z řad provozovatelů pneuservisů a autoservisů, autodopravců nebo  vozových parků. V online velkoobchodu pro registrované firemní zákazníky klient viděl potenciál k automatizaci prodeje a servisu pro uživatele díky dostupnosti všech důležitých dokumentů 24/7.

Navrhli jsme snadný nákup pneumatik ve velkém

Naším cílem bylo vytvořit moderní řešení, které splňuje požadavky na rychlost, jednoduchost a uživatelskou přívětivost pro potřeby B2B klientely. Po uvedení registrované zóny do provozu se snížil počet hovorů do call centra, které nemuselo přijímat tolik telefonátů. Značná část zákazníků opravdu přešla na objednávání pneumatik online.

Vylepšujeme už tak dobré řešení

Po přihlášení může zákazník buď rovnou vybírat z nabídky pneumatik a disků, zobrazit si přehled objednávek a faktur s možností filtrování nebo přejít do obsahové části s poradnou a dokumenty ke stažení. Běžný tříkrokový košík je rozšířený o možnost importovat už vytvořenou objednávku.


Aplikace má za sebou jeden redesign a několik let provozu, v průběhu nichž pozorujeme postupný nárůst uživatelů. Projekt neskončil spuštěním. Řešení neustále rozvíjíme a ve spolupráci s klientem přidáváme další funkcionality, optimalizujeme rychlost a nákupní proces.

Chcete s námi spolupracovat?

Popište nám vaše potřeby do zprávy a my se vám do 1 dne ozveme.
Pokud radši voláte, kontaktujte rovnou Jirku, který vám o naší práci řekne nejvíc.
Jiří JuhaňákJiří Juhaňák / KONZULTANT